Monday, January 14, 2013

Friendship

Tak tahu lah kenapa. Dalam ramai-ramai kawan aku, kau je yang aku tak boleh nak terima balik. Mungkin sebab kita pernah terlalu rapat, bila tiba-tiba kau tinggalkan dan jauhkan diri kau, aku rasa dikhianati. Bukan masalah forgive and forget, tapi cara kau jauhkan diri tu buat aku rasa susah nak lupa. Ya, kita belajar di tempat berbeza, jumpa kawan baru, aku pun. Tapi aku tak pernah lupakan kau. Takpelah, kau ada kawan yang lagi best dari aku. Doa aku supaya kau sentiasa dirahmati dan dilindungi.

I just love my small social circle for I am afraid that if I open myself towards strangers and slowly get attached to them, I will be so devastated when things like this happen. For when I love my friends, I love them very dearly. I am that insecure, traumatic to be exact. Biarlah orang kata I don't have any other friends other than these people, I won't mind.

Sorry but the awkwardness that has been built for the past 3 to 4 years is getting thicker day by day. Let the time decide it. To my friends who always be with me up and down, high and low, thick and thin, saranghae-yo. :)

Lembutkan hatiku ya Allah

No comments: