Thursday, September 15, 2011

jadual dan kursus kahwin


Ini jadual aku untuk sem ni. Alhamdulillah, diberi kelapangan masa yang panjang untuk aku buat benda yang lebih berfaedah. Perhaps, DIA suruh aku study lagi kuat dan smart. Mungkin ini peluang untuk kuruskan badan, which is mainly true. Banyak kemungkinan yang mungkin sudah diberi petunjuk dan caranya, cuma terpulang kepada kita untuk aturkan dengan baik. Aturan ALLAH itu sungguh cantik, mula-mula aku kena drop subject Arab yang memang aku bengang sangat sebab, aku rasa macam lapang sangat, tapi ada hikmah yang tersembunyi yang mungkin aku sendiri tak nampak lagi. So, I hope for the best. :)

**********

Oh, pelik eh kalau pergi kursus kahwin awal? Aku pergi next week dekat UIA. Orang maybe cakap awal sangat dan tak kena masa lagi. Takpe, settle awal-awal kan senang. Eheheh, Dahlah murah - RM 45.00 for two days including makan dan minum and yang paling penting, SIJIL KAHWIN tu valid SEPANJANG HAYAT. Bila-bila nak kahwin pun boleehhhhh. :D

2 comments:

Dr. Amirah said...

macam nak g awal jugak tapi malas nak jawab soalan mama ngan ayah aku panjang2

FARAH ASYIQIN said...

aha. mak aku tak kisah pun dorg tak byk tanya, dorg suruh je pergi. so i go ;)