Sunday, September 18, 2011

.

Penat lah wei orang asyik cakap aku gemuk.
Tolonglah faham.
Aku sedar yang aku gemuk dan supposed to be at my age, you should never have a body like a woman who have 5 kids, (yang maintain belakang kira).
Aku sedar semua tu.

So please, tolonglah,
Janganlah sibuk nak cakap aku gemuk ke apa.
Stress tahu tak.
Sedih okay.
Bukan aku tak cuba.
It takes time you know.
Kau ingat semua orang suka ke jadi gemuk weh, perut buncit, paha besar.
Siapa sukaaaaa!!!

Dan jangan cuba sedapkan hati aku by saying,
badan aku okay je and all those nice words.
Stop saying anything.
I don't need kind words.
All I need is silence.

*menangis*

Aku tahu apa yang perlu aku buat.
It just, janganlah cakap kalau nak makan nanti gemuk ke apa,
I know what I eat.

And
I'M TRYING VERY HARD.

1 comment:

Nad said...

Eh kenapa ni Syiqin? Siapa buat kau? Meh Nadya belasah! Jangan sedih tau! No matter who you are, I love you k (: Dah jangan nangis! Be strong!