Thursday, September 30, 2010

this is what we called a REAL treat for birthday


thanks to ALLAH for giving a such loyal friend.

ELLISAL FAEZA ZAKARIA,
she's always there beside me.
know when i am sad. 
and like, i can't live without her.
mmg sayg sangat dkat diA
macam adik beradik sendiri
boyfriend pun kalah

dan insya-ALLAH,
sampai ke tua pun we'll always be together.
no matter what.
kita janji nak jadi jiran sebelah rumah kan
nak jaga cucu sama-sama
nak jadi pengapit kau walaupun aku dah ada anak
walaupun aku single lagi time tu
tetap lepak macam dulu walaupun dah kahwin

mmg aku sayang kau
sampai bila-bila
semoga ALLAH sentiasa rahmati hubungan kita
sentiasa cambahkan hubungan kita dengan mawaddah.


 her present: the cute giraffe, the sushi, the pretty box and charming bracelet
the bear is from someone else. now, menjadi milik adik saya yang gemok itu

see, she always know my favourite.
thank you sayang

♥♥♥♥

p/s: kawan2 yg lain pun saya sayang jugak. don't worry always in my ♥. semua saya sayang dari hati yang ikhlas ;)





1 comment:

Anonymous said...

waaaaaaah. syiqin, tenkiuuuu
teharu (':






-lisal