Tuesday, August 10, 2010

kenapa saya kuat?

saya kuat kerana saya ada emak saya, keluarga saya.
saya kuat kerana saya ada kawan-kawan saya
saya kuat kerana saya ada ALLAH
saya kuat kerana saya perlu bangkit dari kenangan silam
saya kuat kerana rasa terluka itu satu pengalaman 
saya kuat kerana saya perlu teruskan perjalanan yang masih panjang

saya rasa sangat susah untuk keluar dari kehidupan yang lalu. tapi saya perlukan juga. saya tahu susah. tapi saya kena kuat. saya kena biasakan diri saya. saya mesti membesar. walaupun saya nampak matang, saya masih ada perasaan untuk rasa fragile. ya ALLAH, kuatkan hamba mu ini. semoga dengan kehadiran ramadhan ini dapat membawa satu nikmat yang saya tidak pernah kecapi dan membawa perubahan yang lebih baik kepada saya. setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya. terima kasih ya ALLAH kerana membrikan peluang untuk saya merasai pengalaman hidup yang banyak  mengajar saya untuk menjadi dewasa bukannya muda.

AHLAN WASAHLAN YA RAMADHAN

No comments: