Tuesday, February 9, 2010

M.I.G.R.A.I.N

kenapa kalau aku marah, mesti paling lama pun 10 minit?
kenapa aku x pandai nak merajuk ngan orang?
kenapa aku cepat sangat cool down?
kenapa aku diam je kalau orang buat aku macam-macam?
kenapa orang x pernah tahu aku marah?
kenapa orang fikir aku boleh get along dgan everything?
kenapa orang boleh bwat aku macam bola, baling and lempar sesuka hati? 

and another one, kita ni, sbg manusia, x boleh ke kalau nk kawan ngan org tu tanpa ada niat yg lain, i mean, kau kawan ngan org tu sebab dye boleh menguntungkan kau, sebab dye boleh bwat and tunaikan apa kau suruh, sbab kau tahu dye jenis x boleh org merayu-rayu nih. and sebab kau boleh buli dye, jadikan dye kuli kau. kau silap la kalau kau anggap sume org macam kau. dye baik ngan kau, layan kau pun, sebab malas nk dgar dan layan perangai kau yang macm bagus tu.

aku tak tujukan kepada sesiapa, kalau korg rasa korg pernah bwat mcm ni dkat kawan korg, baik korg minta maaf banyak2 sebab selama ni korg maybe dh pernah sakitkan hati dia. tapi dia x pernah bgtau kt kau sebab dye x nak korg terluka. and the truth is dye syg and appreciate korg gila2.

owh, btw, i have feelings too. aku bukan tumbuhan dan haiwan, malah mereka pun ada sifat sentimental yg tersendiri. oh, memang aku emo, hari ni. 
eja skit F-E-E-L-I-N-G
x tau gak eja, meh try bm, nahh!!
P-E-R-A-S-A-A-N
get it?!
kalau x tau gak, x tau la nk ckap ape, hati batu agaknya

No comments: