Monday, June 6, 2011

gemuk dan transformer

apa ada hal?
semua aku dah rasa.

orang semua sibuk nak tengok transformer.
aku dah jadi transformer dah.

tak percaya?
kau pernah jadi kecik keding gilaaa, lepastu membesar bagai johan sejohannya, lepastu kecik balik, kecik lagi sikit, kecik lagiiiiii lepastu tetiba besar bagai anak gajah semula TAK?
tu kira transformer la weh.

aku tahu korang mesti cakap, "hek eleh pompuan ni, tu pun nak kecoh, entah apa-apa entah"
takpe, hak masing-masing. :)

bila anda mempunyai genetik berbadan comel seperti saya ini, makanya, peluang untuk menjadi transformer itu amat tinggi.

tetapi harus diingat, anda juga bisa menjadi transformer yang mendapat pujian ataupun kutukan.

oh, buat masa sekarang, aku transformer yang gemuk yang tak tahu lah bila nak kurusnya.

dalam masa terdekat?
ermh, kata perangsang sangat lah diperlukan kalau nak kurus masa tengah cuti panjang ni.

mungkin bila masa gombak?
tu pun kalau kannnnnn.

ataupun bila dah nak dekat kahwin?
tu pun kalau ada. aminnn

aku nak TRANSFORM from;





this round cheeky face. yang ni punya version of being tembam, yang paling drastik sekali, tak tahu la i've put on weight berapa kilo entah. i've never check, sebab tak sanggup terima kenyataan. ahahah. sangat banyak sampai semua orang tegur. dah macam rupa macam makcik pun ada kali ni. T__T


TO



this one. this was after i finished my SPM. sambung diet time nak dekat SPM. time ni punya lah determine gila tak makan nasi 2 bulan. kagum betul dengan semangat sendiri waktu tu. yelah, waktu ni, ada orang bagi kata perangsang. sekarang, ada kata perangsang jugak, kata perangsang asyik cakap aku gemuk tapi tak henti-hentii masak makanan sedap sampai bontot lebar macam mak orang. *nangis lagi. T____T. 
kalau sekarang, kirim salam, tak sampai setengah hari, nasi dah jadi taik dah dalam perut ni.

at least takdela slim sangat, kalau dapat pun, an achievement la weh for me

makanya, siap sedia lah wahai badan untuk bersedia menjadi transformer kembali.


1 comment:

syamilsofiah said...

salam..whoa!!berbeza kot :D ak ta prnh nmpk plk kau versi kurus cm abes spm tu ~~ tape2,ajaja hwaiting!! kau mst bole ^^