Saturday, May 7, 2011

titik peluh :D

mentang-mentang dah kerja kan, semua konon nak beli sendiri la kan.
pergi jalan TAR dengan wan and amila walaupun demam. tapi, demiiiiii nak merasmikan freshnya rasa hasil titik peluh sendiri ku gagahkan juga. :D


tak payah cerita, pergi JAKEL pun dah habis ratusan dah. sebab dah bosan gila tengok baju kurung dalam almari, so, mari kita beli baru. nak-nak tengah sale. :)


this one is for me. i love the colours.


sempena mother's day cum dapat gaji pertama, so this is the present to mak. :)


addition to the collection of my baju kurung :D


ellisal, jom tambah collection weh. aku tak reti nak tawar menawar :)))

3 comments:

purple_Forte said...

gmbar first tu nice cm painting tngn..baju mak anda sngt lawa =)

Anonymous said...

cantik la syqn baju kurung! okey (: nnt kte g bawak troley. bole borong n ronggeng sampai ttonggeng :D





lisal

FARAH ASYIQIN said...

fuqal: kankankan. tengok terus jatuh cinta pandang pertama :D

ellisal: pasni kita borong kain lagi ok. hari tu tak puasssss. ok, nanti kita boleh tergolek2 macam hindustan jugak