Tuesday, January 25, 2011

super or supper

i need a superhero or whatever superpower creature that can help me right now.

dalam hidup ni, kadang-kadang kita tak boleh nak elak untuk setiap benda yang berlaku dekat kita. it does not matter how much you avoid of not accepting or having the situation, when ALLAH says kun fayakun, you must bear with it. 

tak kisah la betapa banyak assignment kita perlu dihantar esok pagi sedangkan satu huruf pun takde dalam minda kita. aku tak salahkan keadaan itu. tapi aku salahkan diri aku sebab aku suka tangguh kerja. yes, favourite things aku ialah BERTANGGUH. aku tak boleh nak salahkan orang lain kalau benda tu terjadi disebabkan habit aku. serve you right la kan. 

dan aku juga tak boleh nak blame sesiapa atau apa-apa yang berlaku sekarang ni di sekeliling aku yang caused me to force myself like a crazy lady. 

takpela, i just take it as a positive and new thing to learn while growing up. so, what can i do, just chill and move on dengan flow yang berlaku. you gain something, you lose something. 

but one thing for sure, aku nak cuti cepat. pleaseeeee!!!

No comments: