Saturday, December 11, 2010

perbincangan kasih sayang

ok. tadi lepak-lepak petang dengan mak and bapak sambil minum petang.
sembang sana-sembang sini. terkeluar topik, kahwin. kahwin lagi kan.gila gatal. padahal baru je cukup umur nak pergi masuk wayang sorang-sorang tgok cerita untuk 18 je. takpe, kalau dengan ibu bapa anda dibenarkan, sebab mereka sedang memberi nasihat kepada anda. :P

conclusion daripada kami punya discussion:


  1. mak suruh cari lelaki yang umur 1 @ 2 @ 3 tahun lebih tua dari aku. tapi rasanya aku tak nak. i prefer sebaya. :D. katanya, aku tak pandai nak adapt - means tak pandai untuk menuakan diri. cewah. padahal korang tengok perangai aku cam mak nenek kan. ahahah. tapi dekat rumah, saya lain. hihihi
  2. jangan dipandang rupa dan harta. tak menjamin kebahagiaan. nikmat tu kejap je rasanya.
sekian perbincangan kasih sayang untuk petang tadi. 

♥♥


No comments: