Tuesday, July 20, 2010

dah la

oh, aku mmg kasar. aku outloud. aku straight to the point. aku mmg suka marah-marah. kalau aku tak suka aku cakap. aku mmg baran. senang cerita yang buruk2 tu semua aku la.

tapi,

kau jangan nak senang2 nak buat bad assumption kat orang lain kalau kau tak tahu apa2 pasal perangai aku. jangan sibuk nak tunjuk yg aku ni tak leh tolerate, cakap skit terus kena laser dgn aku.jangan sibuk nak tunjuk perangai aku ni buruk. aku punya diri, aku punya hal la.

bak kata seorang lecturer aku, kalau kau senaraikan bad things and good things about someone, kau akan cari more good things than bad things.

tak kisah la, aku bukan nak pujian pun, tapi kau tak payah nak buat andaian dkat org lain dgn sesuka hati.

kalau kau tak suka aku. duduk senyap2. nnti aku dapat pahal. kesian kau kan.

No comments: