Monday, April 26, 2010

lately ni sumpah aku rasa malas, malas segala-galanya, berat bontot, yg aku tau, nak rehat nak bersuka ria je. anak dara pemalas aku ni. yeah, aku nak something yang memerlukan otak aku berfikir dengan kadar yg sangat pantas. bukan 20 km/h. hari2 camtu. bila dh fikir pun lambat semacam, maka, segala motor and neuron skills aku tersangat la lemah. sebab asyik kuat tidur, badan sudah seperti orang tua, asyik sengal san sengal sini.  waaaaa. bosan gilaaaaaa. ade nak offer aku kerja.


ni, ada promotion. sesiap yg duduk area sarawak, i mean kuching, feel free to visit this place


p/s: che sue, ada komisyen x tolong promote ni. muka dh cantik jadi model en. :)

3 comments:

NAfiqahA said...

syiqin ku syg,
i changed my link
oh-daisy.blogspot.com

skiean, tq :)

NAfiqahA said...

lg 1, jauh gile kau promote, srawak!

syiqin said...

ok fiqah, noted my dear.

ahahahha. sbb amkcik aku kawin ngan org sarawak, kakak ipar dye punye boutique