Tuesday, April 13, 2010

bila hati luka susah nak lupakan
tapi senang nak maafkan
kita bagi lagi orang peluang
mana tahu, hati kita terubat lagi
tapi bila berlaku lagi
luka tu seperti nanah
susah nak sembuh
ambil masa
ya, kita sudah maafkan
tapi bagaimana nak lupakan
susah sebab parut tu kekal dalam hati
peristiwa tu kekal dalam ingatan
x kisah la macam mana kita try untuk lupakan
tetap akan ada
mungkin ada orang kata
"ah, bnda dah lama,lupakan sahaja"
tapi mcam mana kau rasa, 
perasaaan dilukakan
dh banyak kali


tapi bila kita ada perasaan
ya, mungkin kau pernah melukakan hati dia
tapi, kita bukan manusia sempurna
jangan dilupa
kita ada akal untuk berfikir
fikiran yang matang seiring dengan usia kita

ya, aku susah nak lupakan
sampai sekarang aku terluka
aku terasa
aku sedih
aku terasa, macam semalam peristiwa-peristiwa tersebut berlaku
tapi, aku dh maafkan

ok, i want to smile today. 

p/s: tiada kaitan dengan mana-mana peristiwa yg berlaku kebelakangan ini :)

No comments: