Tuesday, February 16, 2010

wishlist baru saya

oh, aku mmg banyak wishlist. stakat ni, target wishlist sepanjang duk rumah, hampir jadi kenyataan.

WISHLIST TAMBAHAN.
inche taylor lautner siala ambil perhatian!

smalam, aku gi beraya rumah stau uncle ni. memang terkinja-kinja nak ikut sebab tahun lepas, cuti raya cina, aku kat maktab. and uncle tu dh pindah rumah baru. pastu, mmg semangat gila nk pegi, baju cantik je gosok. siap pakai high heels kot. hahahha. bila sampai kt rumah dye, tmpat tu nama dye SUBANG HEIGHTS, wa cakap sama lu, kalau  x de duit sejuta, jgn mimpi la, nak duk situ. rumah kt situ, kalu x tiga tingkay, jangan panggil bunnggalau. hahaha. tanah sebijik sorg, x main kongsi2 ni. dlam rumah dye, aku x kelip mata kagum. canik gila lah. dalam rumah tu siap ada jakuzi. bestbest. siap berangan lagi, sape nak kawin ngan aku, kena ada tanah kurang2 seekar, hahaha. and nanti aku nak bina rumah macam uncle tu. dhla anak dye handsome, pandai gila. nnti nk gi blaja dkat UK. so, wishlist tambahan untuk jangka masa yg panjang ialah, AKU NAK RUMAH BUNGALOW MACAM UNCLE TU!

aku ngarut lagi, sebab encik kambing kembali ke medan perang

No comments: