Friday, February 19, 2010

pada suatu masa dahulu

PERINGATAN: entri kali ni menggunakan BAHASA MELAYU yg betul. kalau x nak bace, byebye!!

pada suatu masa dhulu, lebih kurang tahun 2007, saya telah menghadapi peperiksaan yang paling besar pada umur 15 tahun, iaitu Penilaian Menengah Rendah (PMR). rasa takut, teruja saya lalui dengan penuh kesungguhan. saya bertekad unuk mencapai 9A dan bercita-cita ingin memasuki sekolah berasrama penuh. namun pada ketika itu, saya dan kawan-kawan lebih bersemangat untuk berangan-angan memasuki MRSM. entah kenapa, kami begitu bersungguh-sungguh membayangkan dengan penuh manisnya untuk memasuki MRSM.

setelah itu keputusan pun diumumkan, dan saya berjaya mendapat 9A. gembira tidak terkata rasa hati. debaran menanti. saya menunggu keputusan untuk memasuki asrama. takut-takut akan kecewa lagi ketika saya di tingkatan 1. alhamdulillah, akhirnya saya berjaya memasuki MRSM Kuala Kubu Bharu. dekat sahaja dengan rumah saya. lagilah saya meloncat-loncat kegirangan. 

maka, pada tarikh 18 Februari, bermulalah kehidupan saya sebagai pelajar sekolah berasrama. nasib baik, rakan-rakan saya seramai 4 orang. maka tidak la saya kesepian dan menyendiri.alah bisa tegal biasa. *cewah*. lama-kelamaan saya dapat membiasakn diri saya. hidup penuh dengan warna-warni. tidak dapt saya menceritakannya kerana semuanya indah-indah belaka. jikalau saya ada masa, saya akan menceritakannya kepada anda.


 
our lovely batch and the best ever coordinator


 
my lovely homeroom. best gilaaaaaaa!!!!


 
the super-duper gorgeous bwp. i like


 
i miss them damn much. intan is missing. they were my loyal roommate. mmg setia abis laaaaaaa


 
them again. my cool C.O.S. group

ok, kali ni dlam english pulak.

guys, it had been almost 3 years we were together. everything we do, we united. laughter and tears filled up the missing rainbow colours. we had painted the most beautiful drawing that any other people won't be able to paint it as beautiful as we did before.we stay together, remember each other through out our life. your absence make each of our heart grew fonder.

*semalam anniversary masuk mrsm, tapi hari ni baru post, sebab x sempat.  rindu siottttttttttttt

No comments: