Tuesday, August 25, 2009

trial???

trial MARA next week
tpi sumpah mcm x nk trial je
asyik tido je
blja mals giler.
tpi nk SPC tu?
cmne ni.

see,
smpat lagi jwb tag from amal's blog
buduss betul asyiqin nih
miahhahaha

1. bekas kekasih saya adalah : no one sbb sy x prnh couple pun :).

2. saya sedang mendengar :ayah saya ngaji di waktu dinihari.

3. mungkin saya patut : blaja add math dgn bersungguh, sbb sye ngek add math.

4. saya suka : tdo sebelum ckgu masuk klas pda waktu pagi dan mninggalkan sgala hwork yg ada.

5. sahabat-sahabat baik saya :emak saya. sbb die sorg faham saya

6. saya tak faham : sya tak nak trial ke yg sya jwb tag nih... hahahhaah

7. saya kehilangan : pencilbox ksyangan saya wktu gi serting ari tuh. sob3

8. ramai yang berkata :syiqin mcm mak org. and sy trima. bkn semua org boleh jadi cam sy kn2

9. makna nama saya :cahaya kegembiraan kekasih yang mnegasyikkan. mwahaha. sumpah jiwang

10. cinta itu adalah : ko x kisah pun ape org lain ckp psl si dia. because u know him well. ececeh :p

11. di sesuatu tempat , seseorang sedang : dream about me. ngada2

12. saya akan cuba :dan terus berusaha pastikan 9A1 dlm genggaman spya sya dpt gi ireland and jdi succesful orthodontist

13. ayat SELAMANYA membawa maksud :forever and ever???

14. Telefon bimbit saya :casingnya mcm nk t'cabut sebab hazrin cabut. huwaa.. HAZRIN GANTI BALIK.

15. bila terjaga dari tidur : saya trus gi toilet.

16. saya paling meluat apabila : girls always talk about her guys' friend as if she knows everything about them from A to Z

17. pesta/parti adalah : fun

18. haiwan yang paling comel yang pernah anda temui ialah : hamtaro a.k.a hamster

19. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : sepnjang sekolah mnengah. sbb sya membesar

20. hari ini : sya baru habiskan soalan biologi=biol lagi tuh

21. malam ini saya akan :study again and again

22. esok pula saya akan : study lagi dan lagi

23. saya betul-betul inginkan : segala yang sya hajati

24. ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini : jerawat lagi, ble nk cun nih. hihihi

25. pusat membeli-belah atau arked permainan : ble nk gi shopping????? SALE la weyh

26. Makanan barat atau Jepun :favourite ever. emm. dh2 puasa2

27. bilik yang terang atau gelap : bilik yang sipi2 lighting dye

28. bestfrend ever :only i know who they are

29. saya nak tag : x kesah la sesape yg nk amik
pun

No comments: